3 Temmuz 2011 Pazar

Ara Vermek ve Isınma Turlarına Başlamak...


Çoğu kişinin farkında bile olmadığı üzere bir süredir yazmıyordum. Bunların başında biraz hevesimi almış olmam, daha çok da Galatasaray'ın içinde bulunduğu vahim durum ve yaklaşmakta olan doktora tezim sayılabilir.
Basketbol takımımızın oynadığı final beni dürtmüş olsa da, basketbolu yorumlayacak kadar birikime sahip olmamam da buna engel oldu.
Yazmayı bıraktım ama okumayı bırakmadım, yazanların eline emeğine sağlık diyip bir selam gönderelim buradan.
Ufak bir-iki paragrafla düz koşulara başlıyayım dedim de bugün, takımla idmanlara ne zaman çıkarız, topla çalışmaya ne zaman başlarız bilinmez.
Gündeme bir çok olay geldi. F.Terim'in geri dönüşü, Neill'ı gönderip Ujfalusi'ye bonservis ödemek, kaleci çıkmazı. En karışığı da bu sabah olanlar, şike soruşturması vs. Onu sonra ele alalım, asıl şu an kimse farkında olmasa da bayan basketbol milli takımımız aka. Potanın Perileri Rusya ile final maçına çıkacaklar. Gönül ister şampiyon olsunlar kupayı getirsinler. Gerçi kesin kaynayacak bu şike kaosunda ama biz seviniriz kendimizce.
NOT: Erkek milli takımına da bulsalar ya bişeyler, potanın perileri, filenin sultanları vs. yakışıyo valla.
NOT2: Bu arada artık ballattachment bloga mobil cihazlarınızla da gayet net ulaşabileceksiniz. Hadi yine iyisiniz :))

Hiç yorum yok: