8 Kasım 2009 Pazar

Sarp'Sızlık / Diyarbakırspor 1 - 2 Galatasaray



Kötü bir gün geçirdim dün. Chelsea-Manchester maçını da, GS maçını da öyle boş gözlerle izledim diyebilirm. Analiz falan yok o yüzden.

Aklıma takılanlar var sadece.
Mesela Barış'ın 3 maç ilk 11 oynayınca takımdaki yerini garanti sayarak eski günlerine dönmesi. Bas bas bağırıyordu kırmızı kart alacam diye ilk yarı, ancak Rijkaard testi kırılmadan cezalandırmıyor pek oyuncusunu. Barış testiyi kırdıktan sonraki haftalarda koyacak tavrını diye düşünüyorum.
Arda'nın istekliliği göze batıyordu 2 maçtır, gol tahminim de gerçekleşmiş oldu dün akşam. Takımının lideriydi net biçimde.
Zeminde bir sıkıntı vardı sanırım çok fazla kayan düşen oyuncu vardı. Artık yanlış krampon tercihimi dersiniz, kötü zeminmi bilemem.
İlk golde Ayhan eşlik etti Mendoza'ya, çok kötü değildi belki ama yaşlandı artık ve yavaşladı. Sakatlık ve cezalı oyuncular olmadan pek göreceğimizi sanmıyorum sahada.
Çok pas yapan GS rakibi çok yordu ve 10 kişi kaldığında bile Diyarbakır'ın pek mecali yoktu gelmeye.
Sabri 90+1 de şutunu attıktan sonra görev bölgesine dönmeyip top kovaladığından Tazemeta onun bölgesinden taça orta yapmasailk goldeki becerisine rağmen ona sövüyor olacaktı herkes. Bir de frikik kullanma konusunda kaptanını sallamayışı da hoş olmadı.
Mustafa Sarp'a gördüğü kartlardan dolayı ekstra ceza verilmeli ki takımı bir daha kendisinden mahrum bırakmasın. Eksikliği net hissedildi.
Topal ve Arda çok iyi maç çıkardılar bir de

Fazla bile yazdım, yürüyeduruyoruz işte, Mayıslara göz kırpıyoruz hala.

Hiç yorum yok: