26 Eylül 2009 Cumartesi

Digiturk Allah Senin...!!!




Efendim ülkemizde büyük şirketlerin halkı küçük küçük sömürme sistemi oturmuş olduğundan ve de tüketici hakları bireysel olarak aranmadan hiç bir şekilde ağıza alınmadığından belirli sıklıklarla sinirden çıldırdığım anlar yaşıyorum. İşin komiği bir kişi zorlayıp hakkını alsa bile devlet demiyor ki "kardeşim diğerlerine de versene", illa ki ağlayacaksın bir şey elde etmek istiyorsan.
ölümüne karşıyım arkadaş bu düzene, ama her defasında yenik düşüyorum hemen hemen. Sadece kredi kartımdan kesilen 55tl lık yıllık ücreti geri alırken galip geldiğimi hatırlıyorum. Yenilgilerimse çok fazla, gelin yakın zamandan örneklerle durumu LigTv ye kadar bağlıyayım

Turkcell kamulular için kamucell diye bir tarife oluşturdu eski aboneleri içinde bu tarifeye geçme hakkı verdi ama bunu şimdi hatırlayamıyorum 50bin mi 150binmi ne kişiyle limitledi. Tabi bendeniz de bir GSM şirketi sahibi olmadığımdan bu kontenjanın bitme tarihini öngöremedim(biraz da gevşeklik var tabi) sonra bi gittim dedilerki kontenjan doldu
- eee
- yeni hat almanız lazım ya da numaranızı transfer etmeniz lazım
- e kontenjan dolduysa yeni hat alınca nasıl Kamucell'li olabiliyorum
- o zaman oluyo beyefendi
- e kardeşim azıcık mantıklı olun yeni hat alsam eskisini kapatsam ne fark olacak?
- beyefendi kampanya böyle
- Hay kampanyanızı!!! Yaw kardeşim benim 11 senelik numaram var, en pahalı operatörü 11 senedir kullanıyorum, o kadar avantajlı kampanya gelmiş Turkcell de kalmışım, numara taşıma gelmiş taşımamışım, 11 yılda 132 fatura ödemişim tıkır tıkır; yeni hat alan adama var, diğer operatörden gelen adama var bana yasak. Biz yoluncak kazmıyız arkadaş.
- Beyefendi şikayetinizi kaydediyorum. Kampanyamızın şartları şu an böyle
- Allah belanızı...
sonuçta ne oldu, kullanmadığım Avea numaramı Turkcell'e taşıdım iki hatlı bi telefon aldım ve 11 senelik numaramı arama kabul ederken, yenisini de ararken kullanıyorum. Arkadaşlarımın kafası karışıyor, ben her şaşırandan sonra Turkcell'e galiz küfürler yağdırıyorum ama malesef hala kullanıyorum. Elalemin ülkesinde millet eski müşteriye kampanya yapar bizde onlar cepte keklik nasılsa, Allah belanı versin Turkcell. İntikamım acı olacak bir gün ama bekleyelim bakalım.

Telekomda ben modemimi alıp aylık 30 lira verirken 14,90 a modem hediyeli kampanya yapmıştı da yine delirmiştim.

İşte Digiturk'un de var böyle adetleri. Misal geçen sene kampanyayla EkoSpor paketine 38,90 TL'na abone oldum, sonra öğrendim ki ailem-ki kendileri en az 6yıllık abonedir- aynı spor paketine 68,90 ödemekte. Ayda 20 TL'ndan yıllık 240 lira yapar. Yazın LigTV iptal edildiğinde ise 22,90 civarı bir fiyata düşüyor 3 ay. Yani nereden bakarsanız bakın 200 TL fazladan ödüyorlardı.
Neyse 1 yıllık sözleşme yaptık Digiturk servisi geldi kullanılmış bi dekoderi televizyonuma bağladı dedi ki "Bu dekoder kullanılmış ama Digiturk'un güvencesi altındadır. Bir arıza olursa yenilenecektir." Mantıklı geldi "tamam" dedim. Geçen gün(üyeliğimin bitmesine 1 ay kala!!) dekoderim çalışmamaya başladı aradım Digiturk'u, önce üyeliğimi devam ettirmek istemediğimi söyledim (yeniden sıfırdan abone olurum, devam etsen 62,90 ama şu anda 47,90 lık kampanya var) meğer ancak ayın 3 ünden 3 üne kapatma işlemi yapabiliyolarmış ben de 24 ekim ile 3 kasım arasında izleyebilecekmişim Digiturk'ü o yüzden o 10 günlük parayı ödemem gerekiyomuş. Nasıl yaa!
- E arkadaşım gelin sökün 24 ünde
- Beyefedndi malesef ayın 3 ünden 3 üne yapılıyor işlem, o kadar gün izleyebileceksiniz
- İzlemiyorum ulan izlemiyorum alın sökün gidin. Kardeşim hangi çağda yaşıyoruz ne demek yapamayız, niye ben bi daha para ödüyorum??
- Beyefendi sistem böyle
- Ulan nasıl sistemmiş , devlet hastaneleri bile yeniledi sistemlerini kimlik numarasıyla hastaneye gidiliyor, faks ile sevk alınıyor, Türkiye liglerini yayınlayan kuruluş -bir digital platform- ayın belli günü abonelik kapatabiliyor.
- Beyefendi iptal etmeyi onaylıyormusunuz?
- onaylıyorum... Bir de benim dekoderim çalışmıyo
- tamam kaydediyorum ama servis gelince 20 TL hizmet ücreti alıyor
- ama dekoder benim değilki siz koydunuz, garantisi var dediniz
- Efendim garantisi var ama bu servis ücreti.
- Güzel kardeşim soyguncumusunuz Allahaşkına, yaw kullanılmış dekoder veriyosunuz, garantili diyosunuz e bozulunca da servis ücretini siz verin bana ne ya!
- Efendim servis istiyomusunuz?
- Evet. Zaten servis ücretini ödiycez el mahkum ama bu düpedüz saçmalık. Bir de şikayet kaydı yapın lütfen.
- tamam kaydı aldım

Bu nasıl bir uygulamadır! Yani aklıma gelmiyor da değil, bu dekoderlerle bilgi alışverişi yapılıyorsa merkezden belki de Digiturk bilmemkaçbin abonesinin dekoderini susturdu 20 şer TL' ndan dünya para. Yeni yayın ihalesine hazırlanıyorlar ya belli mi olur!

Diyeceğim o ki Allah bin türlü belanızı versin. Böyle hizmet anlayışı olmaz, dekoder zaten sizin, benden nasıl servis ücreti alırsınız. Pierolarla şov yapan teknolojiniz nasıl oluyor da istenilen her gün her dakika abonelik açabilirken ayda bir kez abonelik kapatabiliyor? En önemlisi nasıl oluyor da bizleri sistem böyle diyerek geri zekalı yerine koyuyorsunuz, ve de nasıl oluyor da biz elimiz kolumuz bağlı kalabiliyoruz....

Hiç yorum yok: