20 Ekim 2009 Salı

Fenerbahçe - Galatasaray


Hafta sonu oynanacak çok önemli bir derbi var evet. Heyecanlımıyım? Evet. Ama şu da var ki her yıl en az 2 defa izliyorum ben bu derbiyi. Kaldı kiKadıköyde gelen son galibiyeti de hatırlıyorum efsanevi 4-1 lik galibiyeti de. Hey gidi günler hey.
Annem demişti bana ben 7-8 yaşlarındaydım, (Türk Ticaret Bankası Rize şubesindeydi o zamanlar) "oğlum bizim Of şubesinin müdürünün oğlu var, Tugay Kerimoğlu, Galatasaraydaymış, oynuyomu, nasıl bi oyuncu?" ben de o küççücük aklımla şunu demiştim "Anne oynuyo, çalımlar fena diil ama daha çok pişmesi lazım. Çalım atakla olmuyo, iyi orta yapması, düzgün pas vermesi lazım"
O zamanlar anladığımız kadarıyla yapıştırmıştık cevabı. E haksız da sayılmazıdm...
Neyse gelelim hafta sonuna. Tabi gönül ister yenelim keyiflenelim ama sonuçta gittiğimiz yer Kadıköy, ne olacağı konusunda yıllardır fikrimiz var. Neyse ki yıllardır ilk kez belki de favori olarak gitmiyoruz Saraçoğlu'na , elbetteki şansımız var.
Ancak bence Galatasaray Kadıköy'de galip gelecekse olmazsa olmaz şartların oluşması gerekiyor
1- Galatasaray iyi oynayacak
2- FB kötü oynayacak
3- Hakem atmosferdeb etkilenmeyecek
4- şans da Galatasaray'ın yanıda olacak

Artık bunlar olursa olur, olmazsa 9 yıldır olan 1 yıl daha olsa ne olur olmasa ne olur!

Fotoğraf mı? Onun hikayesi başka, malesef bu hafta sonu derbiyi canlı izleme şansım olamayacak. Ama son anda bi pislik çıkmazsa Barcelona-Zaragoza maçında Camp Nou tribünlerinde olucam. Görüşler ve fotoğraflar dönüşte.

Şimdilik sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok: