4 Ağustos 2010 Çarşamba

Bu Kötü Oldu İşte : Fenerbahçe 0 - 1 Young Boys



Maçı izlemedim sadece özet görüntüleri izledim, bir de M.Demirkol ve Rıdvan'ı dinledim (TV'ye bakmıyordum o sırada), görünen o ki FB sahada pek bir şey yapamamış. Açıkçası bu durum beni korkutuyor, 2 açıdan.

Birincisi, her konuda sidik yarıştırdığımız ezeli rakibimizin kötü olması rekabet ortamını yok ettiğinden bizim kulüp " Amaan nasılsa FB de kötü gidiyo" diye salıyor işin ucunu. Lig de de bunu gördük, onlar puan kaybettti, biz de kaybettik. Son iki senedir şampiyon olamamak her iki tarafa da o kadar koymadı çünkü 17-17 eşitlik devam ediyor. Transferde yavaşlar çünkü ezeli rakip bomba patlatmadı. Sözün özü bu maç yarın için beni ürkütür, ancak bizimkiler işi daha sıkı tutmalı, unutulmaması gereken şey FB elendi UEFA'ya geliyor, biz elenirsek ise Edirne'nin bu yakasına geleceğiz

İkincisi, Aziz Yıldırım bu mağlubiyetin altında kalmaz, muhakkak bunu unutturacak bir dünya yıldızını kadrosuna katar. Yarın, en geç öbür gün Gyan tamamdır, arkasından da Ronaldinho'yu bekliyorum. Bir musibet bin nasihatten iyidir misali, takımı adam etmek için ellerinden geleni ardlarına koymazlar artık.

Bu iki madde birbiriyle çelişiyormuş gibi dursa da, aslında öyle değil. Benim istediğim onlar başarısız olsun ama biz o sıra salmayalım, yaldır yaldır koşup arayı açalım :)

Neyse, biz Önce OFK Beograd'ı bir geçelim de...

Hiç yorum yok: