5 Ağustos 2010 Perşembe

Transferinize Tüküreyim!



Arkadaş iki yılda iki adım ileriye gidin ya! Aslında başlıkta tükürmekten başka ifadeler kullanmıştım ama terbiyesizliğin lüzumu yok.

Ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa bu yönetim 2 sene önce S.Bükreş maçı öncesi Baros transferini açıklayıp o gün oynayacak forvetin (Nonda idi yanlış hatırlamıyorsam) aklını başından almaya yeltenmemiş miydi? Ve o gün biz elenmemiş miydik?

Şimdi yarın Avrupa'da tamam/devam maçını oynayacağız ve 3 tane transfer neredeyse kesin olarak internete düşüyor. Yarın maç öncesi resmi siteden de duyursunlar tam olsun. Sonra da M.Sarp oynamadı, Allah belasını versin dersiniz. Ulan adamın yerine oyuncu aldığınızı açıkladığınız gün adam nasıl çıkıp top oynasın, M.Batdal'ın nasıl ayağı titremesin.

Daha önce bunu FB ile dalga geçmek için yazmıştım şimdi bizim yönetime söylüyorum

"EŞEK BİLE AYNI ÇUKURA İKİ KERE DÜŞMEZMİŞ"

foto FCN Blog' dan

1 yorum:

Ozan dedi ki...

abi 3 kez yaptılar ya bu kadar salaklık görmedim 2 sene önce defans sattılar defans kalmadı bu sene forvet sattılar forvet kalmadı şimdide orta saha satıcaklar bakalım alıcaklar mı elanoyuda oynatamıyoruz isminide vermemişler tff'ye ya defolup gitsin yönetim bunlar fenerde olur galatasarayda olmaz diyorduk demekki çok gülmemek lazımmış