1 Temmuz 2010 Perşembe

Ara



Çoğu blogger yazmaya ara vereceği zaman böyle bir post gönderiyor. Ben peşin peşin arayı verdim, şimdi sebebini açıklayıp kısmetse azar azar yeni yazılara başlıyayım.

Efendim yukarıda gördüğünüz imzayı atan eller bendenize ait olmakla beraber son 2-3 ayım mobilyacı, alışveriş merkezi ve iş üçgeninde geçip, bedenimde maç izlemeye zor derman bıraktığından yazmaya kalkışmadım. Tahminimce yokluğum çok hissedilmemiştir ama siz yine de "hoşgeldin" derseniz mutlu olurum tabi :)

Neyse efendim 12 Haziran 2010 itibariyle -oğlumuz olursa adını Metin Oktay koymaya ikna edemediğim- dünyalar güzeli eşimle brilikteliğimize devletten onay aldık. Bu saatten sonra evli barklı bir blogger olarak klavyenin başında olacağım. Bilgilerinize arz ederim.

3 yorum:

koala dedi ki...

Ömür boyu mutluluklar her ikinize de. En berbat iş perde hadisesi olmalı :)

dt.ibo dedi ki...

:)) İlginçtir perde maçını rahat geçtik de mobilyalar daha çok zorladı

dtsrkn dedi ki...

ooo hayırlı olsun, haberimiz olsaydı da gelseydik şenliğe..