5 Temmuz 2010 Pazartesi

Gerrard, Terry, Türk Basını ve Düşünce Sapkını İnternet Yorumcuları



Yazacak bir konu üzerinde yoğunlaşamazken biraz da bir arkadaşımın dürtmesiyle magazine verdim kendimi. 4 Temmuz güne Hürriyet Kelebek't şöyle bir haber yayınlanmış. Başlık "Baldızını hamile mi Bıraktı" Haberde tabii ki kaynak yok ama yaptığım araştırmada (pek araştırmacı değilimdir biraz taradım sadece, yanlışsa düzeltiverin, bu işten para kazananlar bile kasmadan kopyala-yapıştır yaparken bu kadar araştırmam yeter diye düşünüyorum) kaynağın football.co.uk olabileceği sonucuna vardım. İlginçtir oradaki başlıkta baldızdan eser yok.

"Rumours - Steven Gerrard linked to pregnant 16-year-old" başlığıyla verilmiş('çevirsem bizim o kadar ingilizcemiz yok mu ukala' diyecekler, 'çevirmesem hepimiz ingilizce bilmek zorundamıyız ukala' diyecekler.). Olayı baldızla ilişkilendiren kısmı aşağıd yorum yapanlar. Bir kısım sanal insan baldızı diye yorum bırakınca, Hürriyet de Gerrard'ın baldızını hamile bıraktığını öne sürmüş .

Neyse kimisi baldızı demiş, kimisi Alex Curran'ın (Gerrard'ın eşi) bacısı yok demiş. Kimisi bunlar milli takımda kamplaşma yapmış Terry'den kaptanlık alındı, bu daha beterini yaptı başımıza kaptan oldu diyen topçular takımı "Ada" daki Jackçiler ve Sawyercılar misali , Terry'ci ve Gerrard'cı olarak ikiye bölmüş diye bir iddia savurmuş.

Bir kısmı da "kokusu yakında çıkar, zati bunun karısı başkasıyla bunu aldatıyodu bu da zati Real Madrid'e imza attı, hem de mahkemeden karar almış basında yayınlanması yasakmış bilmem kaç hafta bekleyin patlayacak bomba" demiş.

Yukarısı girizgahtı, beni yazı yazmaya iten şey haberin kendisinden çok ülkemdeki yansıması. Mynet haberi hürriyeti kaynak göstererek kullanmış, yorumların genelinde bu adamlar gavur, seks manyağı, yok karısı da katılmıştır, yok onlarda normal böyle olaylar, müslüman değiller onlar.

Kocaman bir çüşşş demek istiyorum. Kimsede normal değil arkadaşım, hanginiz gittiniz yaşadınız oralarda da ne gördünüz. Senin ülkende aç bak bakalım 3.sayfaları neler oluyor. Ensestin önde gideni bizde, tacizin önde gideni bizde, tecavüzün önde gideni bizde, eee müslüman olmadıkları için normalmiş.

Bana göre sizin nefes almanız normal değil. Fotosentez yapmaya çalışıyosunuz da, o da bilgisayar monitörünün ışığıyla olmuyo malesef..

Hiç yorum yok: